שיעור 7- שרשרת המטייט ארוכה בשילוב שרשרת חוליות

הפעם נלמד להכין שרשרת ארוכה בשילוב שרשרת חוליות…

טרנד אבני ההמטייט מסרב לעזוב, והאמת שאני דיי מחבבת אותו אז מתאים לי שהוא עדיין איתנו  ;).

בשרשרת הזו בחרתי "להשתגע" מבחינת הצורות אך הצבעים נשארו קלאסים, כך שהשרשרת הזו משדרגת לי כמעט כל דבר שאני לובשת.

אם בא לך שרשרת כמו שלי את יכולה להיכנס לקישור ולרכוש את החומרים וכמובן להכין את זה בעצמך!!

לחצי כאן לרכישת החומרים.

רשימת חומרים:

אבן אגת לבן מט בגודל 6 מ"מ

אבן המטייט בצורת קוביה בגודל 6 מ"מ

חרוזי רונדל בגודל 5 מ"מ מקריסטל

 

70 ס"מ שרשרת חוליות (ציפוי כסף מושחר, לא מאבד את הצבע)

חרוזי מעיכה ולולאות ספירלה (כמו לולאה קטנה של מחזיק מפתחות כך שהחוט לא יכול לצאת)

חוט דייג (ניתן להשתמש במידות 0.30-0.40)

שפיץ פלייר

לרכישת החומרים לחצי כאן

אחרי שהכנת הכל, הגיע הזמן ליצור…

תהני!

כתיבת תגובה